Igår insåg jag ( Igen ) varför det ska bli så j*vla otroligt skönt att flytta!!!
Bort från den här stan, alla människor som pratar och inte kan unna en någonting ( ta inte åt er, ni som inte behöver)
Avundsjuka måste vara människans värsta fiende och det är verkligen hemskt när folk använder den för att trycka ner en.

Det jag fick höra igår gjorde mig så verkligen ledsen, visst jag är bra på att hålla masken och inte visa det, men jag kan säga att jag har funderat fram och tillbaka sen igår vad det är för fel på mig som alltid råkar ut för sånt här?! och jag har tyvärr inget svar.
Visst jag vet att jag inte ska ta åt mig, men hur lätt är egentligen det!?
Har varit allmänt låg hela förmiddagen, nu ska jag ut på stranden och ha det skönt och sedan blir det fem timmars jobb. Dags att sätta på sig masken och vara trevlig, men då har man ju iaf någonting att gömma sig bakom.

Måste också lägga till att jag hade riktigt riktigt roligt igår!! Tack ni som var med! Var hemma runt halv tre och stupade i säng.

Värt att läsa igen kanske?! http://knasboll999.blogg.se/2009/march/svensktal.html

Kommentarer
Postat av: Annso

Jag tycker att det är bra att ni kommer iväg en sväng från stan, om inte annat så bara för att prova på något annat och se saker och ting ur ett annat perspektiv! Jätteglad för eran skull och hoppas att ni har hittat ett bra ställe! =)

Allting kommer att se helt annorlunda ut när du tittar tillbaks på "stan" efter att ha varit borta ett tag och du kommer skratta åt hur patetiskt allt egentligen är! ;)

Ta hand om dig! Kram

2009-07-18 @ 18:16:38
Postat av: Anna

Alla folk e inte folk =D en del är puckon också =D Kram kram

2009-07-19 @ 20:04:56
URL: http://myentirelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0