Dagen började med en cykeltur till jobb nr 1 sådär vid halv sju snåret. Gick snabbt och smärtfritt att jobba och påväg hem var jag tvungen att stanna till vid Ica och se om de hade några kalendrar inne, inget napp så jag fick fortsätta ner på stan för kalenderköpet. Kände att jag behövde en i pappersformat med mer översikt om jag skulle kunna pussla ihop sommaren.

Vidare till stallet och ett dressyrpass med Herr prins, han kändes riktigt bra i traven och helt okej i galoppen, känns i det stora hela bra men ibland känns det lite tungt och jobbigt i galoppen då vi kräver lite till (: Aldrig är man nöjd ;)
Sen var det sommarplanering på schemat och behöver jag säga att jag får jobba så det räcker och blir över den här sommaren också? :) Ska unna mig två veckors semester, mer törs jag inte ta eftersom jag inte har någon som helst aning om vad som väntar, och vad jag ska göra, till hösten.

Lektionerna flöt på bra, jag har så duktiga elever.

Nu ska jag kasta mig in i duschen och sen krypa ner under en filt, imorgon väntar mig "cp" dag då det först är jobb 0630-10 på Ok, 12-18.30 på ridskolan för att sedan avsluta fredagskvällen med jobb på Ok igen 19-22.30 behöver jag säga att jag kommer vara död då klockan ringer 06.00 på lördagmorgon då vi har ponnyhopptävlingar på ridskolan och jag ska sitta i sekretariatet hela helgen! Puh! :D


Bjuder på en gammal men ack så tjusig bild av prinsen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0