Efter jobbet i söndags åkte jag med Fia och Lena ner till srk för deras tävlingar, både Ingrid och Fia gjorde fina ritter där Ingrids ledde till en andra plats bara en poäng efter segraren :) Måndagen började med en underbar massage av mamma, något jag verkligen behövde efter de senaste dagarnas huvudvärk.. Blev senare under dagen också bjuden på lunch av henne tillsammans med Annica på Amenta :) vidare blev det lektioner och mackjobb, hann också med att välkommna våran nya vän Sally :) Tisdagen började med longering av Sally som skötte sig riktigt bra, även om hon inte älskade mig då hon fick vara ensam i stallet ;) mackjobb och lektioner ända fram till åtta då jag och Radon tog oss en promenad i det fina vädret :) dagen avslutades med en tur på inlines med min älskade sambo :D Idag unnade vi faktiskt oss en sovmorgon då jag inte började jobba förren 11, mackjobb och lektioner även idag. Sedan var det dags för Sally att göra någon nytta började med att lina henne i ridhuset, super duktig var hon. Sedan fick jag hjälp av Elin och tog premiär turen på henne :) skritt och trav i båda varven nästan nära väggen hela vägen :) sen blev damen jätte trött framför allt i huvudet så då gav vi oss för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0