Gårdagen flöt på utan större överaskningar.
Prinsen fick en dags vila och jag jobbade mer än vanligt då jag hade Ingrids lektioner på kvällen också super skoj!

Idag började jag och Thomas med en sovmorgon (ända till halv nio sov jag ;p) Sedan en promenad ner till stan för att leta bokstöd till våran nya hylla i köket, men vi hittade ingenting som föll oss i smaken :/ så det blev en lunch på Kanal Cafét innan vi begav oss till jobbet.

Jag hann med en promenad med Radon också, eller jag promenerade, Radon hoppade mest runt i andra änden av snöret. Ibland funderar jag på om han verkligen vet hur gammal han är..

Tillbaka på plats igen hade jag mina lektionsgrupper som var riktigt duktiga idag :D innan jag vid åtta begav mig hemåt.
Nu har jag passat på att städa lite här hemma och oj vad mysigt det är när det är alldeles nystädat.
Väntar på att min andra hälft ska komma hem börjar snart fundera på om han gått vilse påväg hem från jobbet ;)

bjuder på en mysig men gammal vinterbild =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0