Det har hänt en hel del sen jag bloggade senast och nu börjar faktiskt inspirationen återvända!

* Har blivit sambo och är fruktansvärt lycklig med det
* Har flyttat från min lilla etta och in i en super mysig 4:a 
* Fått vikariatet på ridskolan förlängt så fram till sommaren får jag fortsätta med det roligaste som finns (:
* Prinsen har hunnit med att ha lite jullov och är nu riktigt riktigt fin.
* Jag jobbar dessutom kvar på OkQ8 där jag som vanligt trivs som fisken i vattnet ;)
* Bokat och fixat så vi åker till Åre i april ett helt gäng underbara människor..

Har säkert hänt en massa mer också som just nu inte ryms i mitt huvud men nu ska jag försöka skärpa mig ordentligt med uppdateringen!

Ingrid har haft semester den här veckan så jag har haft dubbelt så mycket lektioner som vanligt vilket har varit frutansvärt roligt, även fast hon saknas en hel massa här hemma. Men nästa vecka återgår förhoppnignsvis allt till det normala.

Har idag hunnit med att släppa ut hästarna och jobbar dessutom 9-16 på Ok hade tur att Lena kunde luncha åt mig =)

Ikväll ska jag dessutom träna för Ludde för första gången ska bli riktigt riktigt roligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0