Japp imorse bar det av ner till Kungsnäs för deras regional/nationella dressyrtävlingar.

Ingrid var först ut av oss och red ett FEI program. Amo var riktigt fin i traven, men hade några ordentliga missar i galoppen som tyvärr drog ner en massa poäng :(

Radon och jag startade en Msva:1a idag och han kändes riktigt fin på framridningen. Banan inne var tyvärr jätte tung så vårat travprogram var inget att hurra över direkt. Knackigt och hackigt. Däremot var galoppen helt okej förutom en förarglig miss i serien som jag helt och hållet får ta på mig.
Hamnade på närmare 59% med lite spretiga domarsiffror mellan 57-61,8% ;p
Så två stycken utanför placering får jag ändå vara nöjd med i det startfältet!
Nu laddar vi om för morgondagens klass som är något av dom här FEI programmen.


Kommentarer
Postat av: Anna

vad händer med uppdaterigarna???

2010-10-17 @ 17:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0