fortsätta vara duktig på att uppdatera. Det är ju faktiskt lite roligt ibland ;)

Igår hade jag en jätte mysig förmiddag med Fia, vi startade med morgonpromenad, solning och frukost på duken innan vi skilldes åt. Fick ett sms inte så långt efteråt där hon undrade om jag inte kunde följa med och handla så vi åkte till Erikshjälpen med lite grejor, for förbi Härnösandshus och sa upp min lägenhet och vidare till Coop där vi vimsade runt en massa.

Efter lunch begav jag mig bort till stallet för jobb hela eftermiddan och kvällen.

Nu är jag påväg ut och ska rida prinsen en sväng i ridhuset innan det igen blir jobb hela kvällen. Har dock råkat dubbelbokat mig lite i kväll då jag både ska ha Ingrids lektion ( om hon inte hinner hem från kursen) och klippa en häst ute i antjärn... måste se om jag kan få tag på hästägaren och skjuta lite på det!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Anna

Varför ska du säga upp lägenheten??? Å grattis igen =) Duktiga ni är =) Kram

2010-10-27 @ 19:11:07
URL: http://myentirelife.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0