Ja jag är faktiskt riktigt nöjd med tävlingsdagen.
Valde ju att tävla endast idag eftersom Msvb:4 (lagomgången) och Msva:1 låg samma dag och jag ville verkligen rida Msva =)
Inget jag ångrar så här i efterhand heller eftersom jag kunnat fokusera på funtionärandet de två tidigare tävlingsdagarna.

Började alltså att rida Msvb:4, hade en totalmiss i första slutan då han bara bjöd galopp hela tiden vilket resulterade i en 1:a och det är ju kofficient på den rörelsen. Surt!
Däremot fick vi 7:or och en 8:a på lägningarna :D Som vi tidigare säsonger knappt fått 5 på. Så trots super missen hamnade vi över 61% och strax ovanför mitten i klassen.

Hann ställa in Radon en liten stund, hämta hatten och kolla på nästa program innan de var dags igen. Red i princip inte fram någonting alls inför denna start. Radon kändes fin även här och det var otroligt roligt att rida. Hade miss i vänster pirutetten och bytesserien lyckades vi schabla bort totalt ;) Men även här satte vi alla ökningarna :D Jippie! Trots missarna hamnade vi på över 61% :D Så just nu känns faktiskt inte 62% helt ouppnåligt.

Fått fina kommentarer både från domaren och från folk på sidan vilket alltid är väldigt väldigt roligt :)

Så nu laddar vi om för start i Östersund om två veckor. Gör på samma sätt där eftersom de också lagt lagomgången och Msva samma dag! =)

Kommentarer
Postat av: beffa

Roligt med såna procent trots missarna!! Är det nått kval ni jagar eftersom du vill nå 62%? :)

2010-05-16 @ 19:41:18
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Lizette

Bra jobbat!!! :) Vill också upp i 62% och det känns faktiskt inte ouppnåeligt för mig heller! Vi synns i Ö-sund!!

Kram

2010-05-19 @ 21:16:07
URL: http://www.cgswhataman.dinstudio.se
Postat av: kristin

Vilken fin design du har! :) De gröna blommorna är verkligen pricket över I:t hehe :P

2010-05-19 @ 21:36:46
URL: http://kristinwii.blogg.se/
Postat av: Duvet ^^

hallådär, Lite engagemang här så jag får veta vad somn händer ;) Fick visserligen rapport idag :D Tjiho! Det går ju att mejla också! Puss <3 !

2010-06-01 @ 04:54:05
Postat av: Ina

Hej! Dom ska sälja henne för att hon inte har tillräckligt hög utbildningsnivå för skolan, och de vill inte lägga ner den tiden på att vidareutbilda henne men hon har kommit en bra bit på det året hon varit på Nordvik.



Hon har verkligen ett hjärta av guld och sen är hon trevlig att rida också. Lite bristande teknik i hoppningen men hon gör sitt bästa och hoppar än så länge 90 banor felfritt. Snäll att hantera o.s.v.



Jag tycker det är en helt underbar häst, skulle gärna köpa henne själv om jag bara kunde :)

2010-06-02 @ 19:07:56
URL: http://iinah.blogg.se/
Postat av: Lizette

Hej!! Såg att du skulle rida "Georn" i Umeå... så jag tog å ändra jag me!! :) Det är ju en bra chans å få rida den när den går som regional. Ska bli skit kul! ha de bra! Kram

2010-06-09 @ 21:37:26
URL: http://www.cgswhataman.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0