Dålig uppdatering skäms på mig!
Har hunnit med att tävla i Storvik. Ingen hitt även om söndagens klass var bättre en lördan.
Jobbat en massa både på ridskolan och macken.
Ridit har jag också gjort även om det blivit lite mindre av den varan. Motivationen har inte varit den bästa speciellt inte efter tävlingarna... Radon har däremot gått med både kicki ut i skogen och Ingrid på banan.
Har hunnit med en underbar semester i Åre tillsammans med Lisse, Frida, Fredrik, Johan och mamma. Vi hade verkligen super väder och åkte skidor hela dagarna.
Har dessutom varit i Vännäs i helgen och tävlat.
Gårdagen var helt okej med dryga 60%
Dagens klass är jag faktiskt nöjd med. Inga större katastrofer och en bra känsla gjorde att vi landade på strax över 62% Känns som om vi kanske kan hitta tävlingsformen i år också :D

Ne sovdags, bjuder på några mysiga Åre bilder som jag stulit från Lisse. Och lovar att jag ska försöka uppdatera snart igen ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0