Var en hel massa blommor att köra idag, tro om det börjar närma sig påsk?? ;)
Åt lite lunch och red sedan en sväng i ridhuset, var ingen hitt idag, verkligen inte! Jag tror jag har tappat bort all känsla? Var har den tagit vägen? Om någon sett en vilsen känsla får ni gärna säga till..

Jobb och lektioner hela eftermiddagen, när jag slutade och var klar runt sju åkte jag ner till mamma och hon,jag och Annica gick bort till Sam´s och åt middag. Hur gått som helst verkligen och super trevligt! Blev helt sjukt mätt, sen var vi bort på schell och tvättade bilen. Väldigt välbehövligt! Passade också på att åka förbi jobbet och byta torkarblad och limma fast listen som varit lös alldeles för länge. En total makeover för stackars bilen alltså!

Nu ska jag kolla om min lilla katt vill komma in, stoppa i mig en ipren (jag har typ nån inflammation i tandkötten på ena sidan, gör helt sjukt ont och gjorde så att jag inte kunde sova alls i natt nästan)
Sen är det dags för sängen. Har en lååång dag med jobb och ridning som väntar imorgon. Min sista med Ingelas lektioner faktiskt :(


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en rolig kväll Hoppas du kan sova Älskar dig

2010-03-31 @ 22:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0