Stina har hjälpt mig att fixa lite vårfint här på bloggen (så tro inte att ni kommit fel ;p)
Som vanligt är jag otroligt nöjd då hon pysslat och donat! Tack igen!!

Annars har dagen varit rätt lugn. Uppe med tuppen för att tvätta, städa och diska. Sånt som inte hunnits med de senaste, då det varit sjukt mycket jobb och jag dessutom blev så otroligt förkyld.
Vidare till stallet för ett pass på Prinsen, hittade inte den perfekta känslan idag utan de hoppade och for lite, hade vissa stunder rätt ojämn bjudning. Men Ingrid sa att han i det stora hela såg fin ut, så jag får lita på henne ;)
Vidare mot blommorna, var bara två stycken idag så det gick rätt fort.

Tillbaka till ridis för lektionsplanering. Första gänget håller på att lära sig rida lätt, tänk vad svårt det är i början, någonting som blir så otroligt självklart sen. Men dom var riktigt duktiga, andra gänget hade önskat att få rida i jockeyläder, så vi värmde upp lite och sen fick dom hissa upp stigläderna 8 hål och vi körde staffet i skritt, trav och galopp. Dom lär känna av det i benen i morgon ;) Sista gänget skulle ha teori, men där lyste eleverna med sin frånvaro. Var i och för sig rätt mycket bortfall överhuvutaget idag (:

Så det blev en rätt tidig kväll för mig, åkte hem, duschade och lagade middag, åkte ner på Ica och handlade och förbi jobbet och hämtade ut mina nya böcker som jag beställt :D Så nu blir det till att läsa :) For förbi Fia en sväng och fikade och pratade en massa.

Nu är det sovdags (eller läsdags) Blir en lång dag imorgon också då jag ska sitta på hästen klockan nio och sen jobbar till 22 =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad snygg sidan blev:)

2010-03-11 @ 09:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0