Från att allt igår kändes riktigt bra till att sjunka rätt lågt, men det är väl livet kanske?

Idag har jag haft en otroligt jobbig dag, inte jobbig i fysisk bemärkelse utan snarare har jag gått och tänkt alldeles för mycket. Att jag dessutom inte kommit fram till någonting vettigt i något av fallen gör ju inte saken bättre. Men jag tror att det blir bra, gäller bara att vänta och se. Och det är långt ifrån min starkaste sida om man säger så ;p

Tittat på Ingrid som ridit, promenerat med världens bästa prins i solen och kört blommor har jag också hunnit med innan lektionsplanering, hästsättning och lektioner. Blev på så mycket bättre humör efter att ha haft lite lektioner iaf :D Nu har jag en lektion kvar innan det är dags att plocka in hästen från hagen (eller de gör jag nog innan ), åka ner och handla lite, laga middag och släpa med Fia ut på en kvällspromenad!

Sova ska jag också göra (: Blir så lite av den varan när hjärnan går på högvarv ;)

Hoppas ni alla har en underbar måndag och att ni fått njuta av solen!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Kokar hjärnan? Stoppa huvét i snön, det finns gott om den varan ;) Tänka sig, jag var lydig och gjorde byten idag med, fast du hade åkt!

2010-03-24 @ 00:30:55
Postat av: Fia

tihi, det såg ut som du skulle släppa ut mig från nånting ;D

2010-03-24 @ 13:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0