Ja helgen har Ulla varit uppe hos oss igen :)
Jag hade en minst sagt kaotisk dag igår och är så glad att jag har världens bästa Fia som både kunde göra iordning åt mig och skritta fram honom så jag hann med att rida.
Igår tittade vi mest på traven och skolor av alla de olika slag, han kändes riktigt fin!

Idag var det galoppen som stod i fokus, började med att lägga mindre volter och ta igenom eftergiften i sidorna ordentligt, sen fick vi minska volten mot arbetspiruetter innan vi började jobba raksträcka, två steg piruett (som ett hörn), raksträcka, innan vi tillslut fick gå in på diagonalen och göra en piruett åt båda håll (som dom ligger i Msva) Bra skrek Ulla och vi fick skritta, inte så ofta hon är nöjd så fort ;)
Jobbade några längningar i både trav och galopp som han också gjorde riktigt bra innan det var dags för serierna, började med 4:or, sedan 3:or och 2:or inga problem alls. Radon kändes riktigt fin idag också :D
Otroligt rolig träning som jag dessutom hade tur att få filmad, så det ska tittas på så fort jag fått den av Fia :D

Nu har jag precis ätit middag och tänkte njuta av kvällen tillsammans med min ûber braiga bok (:
Bjuder på en positiv och väldigt bra låt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0