Dagen efter en tävlingshelg är alltid väldigt tråkig..
Hästen ska bara promeneras, allt ska packas upp och putsas (om man inte var duktig och gjorde det innan man kom hem) Att man dessutom är otroligt trött och urladdad gör inte saken bättre. Men vi började redan igår titta på nästa tävling så nu blir det till att anmäla :)
Annars var det massa jobb som vanligt igår, både blommor och lektioner på ridis.

Idag har jag varit ledig, trodde Olle skulle komma och sko klockan nio och planen var att hinna rida innan så jag var tidigt imorse ute i stallet. Vid åtta fick jag ett sms att Olle var sjuk så jag hade helt plötsligt all tid i världen. Joggade uppför specksta idag och Prinsen skötte sig utmärkt. Hem och duschade och bytte om, vidare mot blommorna för att sedan hämta upp Melinda.
Vi spenderade resten av eftermiddan i Birsta och shoppade faktiskt lite nya kläder, bland annat nya jeans (mina håller på att falla sönder totalt) Kommer inte ihåg då jag unnade mig nya kläder senast så det var väldigt roligt. Hade hur trevligt som helst.

Väl hemma istan igen åkte jag in på jobbet och skulle köpa glass. Blev kvar och jobbade tre timmar :D Skojjigt värre, var ett tag sedan jag jobbade där nu igen och det är alltid lika roligt.
Nu är jag precis hemkommen från Petras Friskis pass. Var helt sjukt roligt men man märker hur otroligt mycket man har tappat på de fem veckorna jag varit sjuk. Men jag är peppad som aldrig förr att köra igång igen nu :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0