Ja det har varit två rätt hektiska dagar med mycket jobb. Men roligt har jag haft ;)
Radon gick ett pass i ridhuset i torsdags och igår tog vi oss en kvällspromenad tillsammans med Fia och Upan.

Idag är det alltså dags för tävling igen. Känns verkligen inte som "tävlingsstämmning" då man får sova ut, och dessutom måste fylla dan innan med någonting vettigt. Hujeda mig ;)

Har precis fått i mig lite frukost så nu ska jag ta mig en tur till stallet, mocka och packa säckarna och kolla igenom packningen en sista gång. Sen blir det lite blomkörning och lunchätning innan det är dags att fläta och knoppa.
Vid halv fyra är planen att vi ska lämna stan. Fia är först ut med starttid 18.10, Ingrid mittemellan klockan 19.24 och jag sist (som vanligt) 20.12 Idag är det msvb:4 som gäller och jag antar att ni får vänta med uppdatering på resultatet tills imorgon, känns som om det kommer bli en väldigt sen kväll ;)

Håll tummarna :D


Kommentarer
Postat av: Fafofos

Fin häst överst i menyn! Din?

2010-03-28 @ 17:08:43
URL: http://fafofos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0