Lyckats ta mig igenom DA fucking Checklist (de som ska prickas av varje dag på jobbet) och de har dessutom varit rätt lugnt så jag tittade igenom bloggen och hittade mina inlägg från ridledarutbildningen.

Ibland saknar ja de gänget! Vi hade grymt roligt under våra 19 dagar tillsammans även om vi var totalt slutkörda då vi åkte därifrån.

Bland annat det får mig att bli så enormt sugen på att plugga igen. Men vad jag ska plugga? vad ska jag läsa?
Förslag mottages tacksamt ;)


en otroligt fin bild på oss 13 som tog oss igenom RIK0 2008

Kommentarer
Postat av: Maria Nordin

Jag längtar också tillbaka. Hade så underbart roligt, måste träffas hela gänget igen snart tycker jag ;). Du borde söka till Biträdande ridinstruktörsutbildningen. Den var minst lika rolig. Man pluggar på distans 50% och är sex underbara veckor nere på strömsholm på heltid. Var även det en så otroligt roligt upplevelse. Ha det bra/Maria

2010-03-10 @ 19:36:33
URL: http://soyouthinkyoucanride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0