Precis hemkommen från mina lektioner.
Ibland kan jag bli galen på mig själv, har nästan ångest innan jag går dit, så osäker på mig själv, osäker om jag klarar det! När jag väl kommer dit inser jag, igen, att det är det roligaste som finns och att jag klarar mycket mer en vad jag tror. Varför är det alltid så?
Varför kan jag inte bara lite på det jag faktiskt kan?

Aja nog pratat om det, det är jätte jätte roligt att ha lektioner iaf :D
Red Radon i ridhuset imorse, kändes helt okej, inte 100 men helt okej.. Kan ju i och för sig inte kräva fullt när jag inte är på topp själv så jag får nog nöja mig med helt okej för tillfället.
Mår iallafall lite bättre idag även om jag hostar som en tok.

For och körde blommor och hann till och med hem och äta lunch och vila en timme innan det var dags för jobb.
Kom som sagt nyss hem och sitter och äter middag, tänkte slänga mig framför tvn sen innan det är sovdags.

Har bokat dejt med mamma imorgon, var väldigt längesen jag träffade henne nu. Vi bokade in att ses på förmiddan och ska nu träffas 06.45 ;) Ja vi är lika knäppa båda två, så nu vet ni var det kommer ifrån :D

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Emma - Barbaemma

Du är jätteduktig på lektionerna tjoppas, ingen anledning alls att ha ångest. =)

Blir det nån galopp för tanterna innan första kursen e slut? Isf måste jag se till att vara där och glo. :P

2010-03-18 @ 00:46:13
URL: http://barbaemma.blogg.se/
Postat av: Elin

Förstår hur du känner, ibland blir man osäker på om man verkligen kan det man håller på med. Onödigt!

Du kan verkligen massor Mia, och vi tycker om dig! :)

2010-03-18 @ 14:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0