Igår var jag ledig, eller så gott som iaf. Men inte var jag sysslolös för det inte ;)
Red ut och joggade uppför speckstabacken på världens bästa prins. Super härligt väder och han var alldeles sådär lagom pigg :D

Sedan var jag ner och körde lite blommor, påväg tillbaka från Ramvik ringde mamma (som jag skulle lämna över bilen till) och sa att dom satt på Kina och åt lunch, så jag åkte dit och blev bjuden på lunch av Per!
Promenerade hem i solen, duschade och började städa innan jag gick ner och mötte Melinda på stan. Promenerade runt lite och fastnade alldeles för länge på Rutiga Duken med en underbart god blåbärspaj :D

Promenerade hem igen, städade klart och lagade middag som jag sedan bjöd mamma på, innan jag skjutsade hem henne.

Idag började jag med blomkörning innan jag gjorde iordning Amo och Radon för ridning. Funderade ett tag på om jag kan rida överhuvutaget men det gick över och vi kunde till och med rida igenom Msva:1 utan några större bekymmer! 

Nu äre stallmöte som gäller innan jag gör kväll :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0