Har varit så otroligt förkyld den senaste veckan (längesen jag var så dålig)
Att dessutom tre av fem anställda på ridskolan av olika anledningar inte kunde vara på plats gjorde att jag var tvungen att jobba iallafall.

Så förra veckan blev det inte mer en jobb och massa sovande däremellan. Orkade inte göra någontnig annat.

Men nu är jag på benen igen, jobbade lördag förmiddag och hann med att rida, sen var jag och Fia nere på Birsta hela eftermiddagen och bara hade det trevligt och mysigt =)

Igår var jag ner och tittade på programträningen i Timrå och hej vad rid och tävlingssugen man blev :D

Hem och red en sväng i ridhuset och Radon var riktigt fin!

Morgonen idag spenderades i stallet och ännu ett pass i ridhuset, Radon kändes fin idag också! Sen ner och körde ut en massa blommor och vidare hit till macken. Stänger ikväll så beräknad hemkomst är ca 22.30

Morgondagen ser ungefär likadan ut och resten av veckan har jag alla Ingelas lektioner, eftersom nya vikarien inte börjar förren om en månad. Dessutom laddar vi för fullt inför säsongsdebuten i Umeå till helgen! Ska bli riktigt riktigt roligt :D Bara jag från Härnösand som åker men jag har med mig Fius som privatchafför, hästskötare och världens bästa sällskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0