Jag fortsätter att vara super förkyld och igår när jag kom hem från jobbet åt jag bara några mackor innan jag gick och la mig, frös som en galning och tror febern var och hälsade på. Efter en hel natts sömn mår jag lite bättre nu iallafall =)

Så nu ska jag fara ner och hämta upp lite blommor för utdelning innan jag hade tänkt jogga Radon en sväng i ridhuset.

Efter det är jag faktiskt ledig så jag ska passa på att hinna handla, städa och laga lite mat.. Och kurera mig såklart! vill verkligen bli frisk nu, inne på vecka nr 3 och de är inge skoj alls :(

Knäppte några bilder i helgen med mobilkameran, kass kvalitet men bättre en inget ;)


Radon redo för framridning

Världens bästa hästskötare och världens finaste prins påväg till framridningen


och slutligen min söta katt i hans favoritställning, på rygg ;)

Kommentarer
Postat av: Beffa

Snyggingen!! :)

2010-03-16 @ 22:11:53
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0