poängmässigt. Men jag är väldigt nöjd ändå!

Radon har varit otroligt positiv och dunder laddad hela helgen. Vilket gjorde honom överlyssnande = jag väldigt väldigt ovan att rida på det sättet och vi fick en hel massa dundermissar.

positivt med helgen:
Vi satte majoriteten av alla travökningar (som vi brukar ha så otroligt svårt med)
Serien fungerade alldeles utmärkt
Höger piruetten var helt okej (förberedelsen innan blev lite för mycket bara ;p)
Jag har fått rida igenom programmen (första gången på långbana sen oktober)
Jag är otroligt tävlingssugen och längtar som en tok tills nästa tävlingshelg. Då jävlar, hoppas vi på lite bättre samspel och förhoppningsvis en frisk Mia.

Just nu känner jag av förkyldningen alldeles för mycket, vilket säkert gjorde koncentrationen och fokusen i helgen ännu sämre.

Kan ju säga att när jag bara andades idag lyssnade Radon ;)

Nu ska jag hoppa i säng så jag kan bli av med den här sjukan någongång, är så otroligt less just nu :(
Imorgon blir det först förhoppningsvis lite sovmorgon innan det är jobb för hela slanten som gäller.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0