Gör att jag nu intar sängen och hoppas på att vara frisk tills imorgon, Hittills har det inte fungerat, men hoppet är det sista som lämnar människan har jag hört ;)

Har ju varit så gott som ledig idag, men inte har jag hunnit lega hemma och vila inte.
Kört blommor x 2, ätit pannkakslunch hos Fia, ridit ut på Prinsen i det fin fina vädret. Städat, handlat, lagat mat, och lite annat smått och gott.

Så nu väntar sängen. Tänkte försöka pallra mig upp och rida imorgon bitti innan det blir blomkörning och lektioner för hela slanten imorgon kväll, tror det är markarbete som står på schemat för grupperna, gissar att det är hoppdag nästa vecka! (:


ungefär såhär känner jag mig nu! Tack och godnatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0