Och vilket väder blå himmel och sol, det är man inte riktigt bortskämd med måste jag säga.
Kattskrället väckte mig vid sex imorse men jag har ju nya bra böcker nu så jag har spenderat morgonen i sängen. Eller ja ända fram till runt nio ;)

Har packat ihop lite här hemma det vi ska ha med oss imorgon, såg att preliminära starlistorna kommit ut och jag inte rider förren fem i sex imorgon kväll, vilket betyder att det blir en rätt lugn morgon. Tänkte satsa på att åka iväg runt nio så är vi framme lagom tills det är dags att äta lunch, inget stress alls med andra ord :D

Nu är jag alldeles strax påväg ner till stan, har lite ärenden att göra innan jag ska hämta upp blommorna för utkörning. Sen är det lektionsplanering och promenad med Radon som står på schemat innan lektionerna rullar igång.
Jobbar till 22 ikväll också (jag gillar kvällarna (:) sen är det hopp i säng, eller ja.. måste kolla igenom packningen 17 gånger till som vanligt..

Så imorgon kväll får ni hålla tummarna för oss (:


Ne jag tror det skulle vara roligt med lite nya bilder, Kamera någon?

Kommentarer
Postat av: fiusliuslej

Har inte din kära syster en såndär snitsig kamera?

2010-03-12 @ 12:49:26
Postat av: Anna

Lycka till i helgen!

2010-03-12 @ 18:45:53
URL: http://myentirelife.webs.com
Postat av: Yvonne

Lycka till där uppe!

2010-03-12 @ 21:44:35
Postat av: ha jätte

stort lycka till min älskade tjej Ha jättekul o njut o vinn så klart :)

2010-03-12 @ 23:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0