Ja idag har det varit en typisk torsdag i mitt liv, inte hänt något speciellt oväntat.

Började med ridning klockan nio imorse, hann innan det dra ner tävlingsskåpet och kolla igenom packlistan.
Gick rätt bra att rida, jobbade lite programdelar, mindnote: gör så lite som möjligt utan att bli passiv.

Putsade och packade det mesta innan jag swischade ner till blomstertider för den obligatoriska blomkörningen, var ända ut till Älandsbro med blommor idag.

Personalmöte och sedan har jag haft fyra lektioner nu ikväll, fodrat, städat och stängt stallet.

Kom hem från ungefär en halvtimme sen och har lyckats äta alldeles för mycket Ben&Jerrys som fanns i frysen och tyckt lite synd om mig själv ;D

Nu ska jag borsta tänderna och hoppa ner i sängen och fortsätta på min braiga bok som kom igår :D

Saknar föresten lite kommentarer. Är ju ändå mellan 50 och 70 stycken som läser varje dag, vilka är ni?? Man blir ju lite nyfiken!

Ne hopp i säng och ladda inför helgen, skulle inte bli så himla ledsen om min hosta ville försvinna heller, just nu är det mycket irriterande! *Suck*

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för kommentaren :) blir så nojig ibland över att det blir för personligt och att folk blir störda av det, men det är väl antagligen tvärt om! Jag läser såklart, som du vet, är bara dålig på att kommentera :)

2010-03-11 @ 23:15:43
URL: http://alce-sah.blogspot.com
Postat av: terese

Jag läser alltid din blogg =) Supersnygg design och jag håller tummarna för dig och Radon nu i helgen . kram

2010-03-11 @ 23:20:38
Postat av: Emma - Barbaemma

Jag är en trogen läsare, men tyvärr världens lataste kommenterare. :P

Lycka till på tävlingen!

2010-03-12 @ 00:03:44
URL: http://barbaemma.blogg.se/
Postat av: Beffa

Jag läser och har gjort det läänge! Håller tummarna att det går bra för er i helgen!

2010-03-12 @ 07:53:04
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Elin L

Läser också din blogg :) Jättekul att läsa tycker jag, och snygg den har blivit! Lycka till imorrn mia! :D

2010-03-12 @ 23:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0