Ja vi har ett helt otroligt sommarväder.. 10 grader varmt och regn, saknade både mössa och vantar igår och sprang runt i fleece tröja och tjocksockar. (:

Hästen har tagit det lite lugnare några dar men nu är vi igång igen, red för Ingrid igår och vissa grejor var bra och andra mindre bra ;) Fick till en riktigt bra bytesserie i allafall :D

Annars jobbar jag så där lite lagom (eller egentligen lite för lite)
Är allmänt trött (kanske beror på de underbara vädret?)
Och till helgen är det tävlingar igen i Färsta. Blir msvb:5 och msva:1 fast igår fick jag nån hyper ångest och tyckte allt var för svårt och helst av allt ville jag rida Lb igen ;) Men vi får ta det som de kommer helt enkelt!

Ne nu ska jag klä på mig mina röda gummistövlar och gå ut och se om hästarna har drunknat inatt!

Kommentarer
Postat av: fiaw

Det låter ju inte helt fantastiskt med 10 grader måste jag säga :S

2010-06-15 @ 22:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0