Vaknade strax innan fem i natt också av min pucko katt som fått för sig att det är den absolut bästa tiden att köra rejs genom hela lägenheten, inte bara en gång utan minst tio. Kan säga att det inte riktigt uppskattas av mig.

När klockan väl ringde kände jag av halsen, urk, har verkligen inte tid att bli sjuk nu så jag ignorerar totalt och tillsammans med en ipren verkar det vara rätta lösningen för det är inte värre än (:

Startade med ett väldigt bra pass i ridhuset på prinsen för Ingrid, även om inte allt var super hela tiden var han fin idet stora hela och jag kunde lösa problemen som uppstod och det kändes som om vi kom igenom en hel del, utan att någon av oss blev sur och tvär ;)

Fortsatte med full fart ner mot stan för blomutkörning, efter att ha varit en sväng ända ut till Ramvik (där jag förövrigt blev bjuden på tårta ;P) Hämtade jag upp Melinda, vi svängde förbi Landgren och sa hej till Erling innan vi kastade oss ner i en soffa på Rutiga Duken för lunch och massa prat om allt mellan himmel och jord! Hur skönt som helst!

Började jobba igen klockan sex och innan dess hann jag med en smärre hjärtattack som visade sig inte vara någon fara alls (:

Stänger idag också, sedan blir det hem för att sova och försöka kurera ut eventuell sjuka så att det inte bryter ut!
Imorgon blir det blommor, tvätt, städ och promenad med Prinsen.. Hoppas hoppas att det är lite varmare en -20 så man kan gå en bit utan att frysa sönder (:


Melinda och jag innan balen

Kommentarer
Postat av: Elin

Om det är genomförbart är det meningen att den ska se ut som den nya headern :D

2010-01-14 @ 20:53:59
URL: http://alce-sah.blogspot.com
Postat av: fina tjejer :):)

2010-01-15 @ 20:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0