Jag tror dock på prioritetsordningen:
Ugs
Nya ridstövlar, då mina nuvarande tydligen inte får tävlas i
Nya stall skor (som även dom är hål i)


Kläder ligger lååångt låångt ner känner jag.

Hur kommer det sig att man alltid hamnar här när det börjar närma sig, tvätt, städ och disk? Skulle ju "bara" slå igång musiken (;
Insåg nu när jag började röja att jag är i behov av lite mer förvaring, speciellt i hallen, just nu tjänar hatthyllan både som klähängare, hatthylla, nyckelskåp och allmänförvaring av papper och dylikt. OPPS! (:

Kommentarer
Postat av: Anna

Varför får du inte tävla i dina ridstövlar?

2010-01-22 @ 10:45:03
Postat av: Anna

Prio hos mig är det bara räkningar och åter räkningar... Alla inköp är helt obefintliga... =(

2010-01-22 @ 15:54:43
Postat av: Ingrid

Stövlar som snart faller ihop, och börjat anta en grå färg...inte chict till hatten!

2010-01-25 @ 00:20:07
Postat av: tussie

hej mia:) visst kan du få göra det.. går så bra så, det är en jätte bra bok!

2010-01-25 @ 09:15:29
URL: http://tussieline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0