Ja förkydlningen går definitivt åt rätt håll. Idag känner jag mig riktigt pigg bortsett får den hemska snuvan som invarderat mitt huvud.

Kryper i kroppen på mig när jag varit tvungen att ta det lugnt och vila, hur tråkigt som helst. Hade anmält mig till spinning i måndags och tänkt gå på frisik igår men.. Det fick jag ju avboka.
Igår vad jag istället barnvakt till Alfred, var ett tag sen nu och är alltid lika roligt.

Annars är det rätt lugnt med jobb den här veckan (kanske tur med tanke på förkyldningen)
Jobbade heldag måndag, med Alfred igår, Jobbar 06,45-08.30 & 12-17 på fredag på macken, och kväll på lördag + att jag kör blommor varje dag och dessutom ska köra begravningsblommor på fredag. *Hick* ;)

Ulla träning i helgen så då hoppas jag på att vara helt frisk :D Red för Ingrid idag och man kan väl milt uttrycka det som att Radon hade egna idéer om hur det skulle vara... Han var fin på slutet iaf :D

Ne dags att kasta sig in i duschen, har nyss varit och ätit lunch med Ingrid.
Klockan 4 ska jag träffa Sandra, sen ut och ta in pållarna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0