Ja den här dagen känns evighets lång och ännu är den inte slut.

Startade dagen med att 06.30 promenera till stallet för att hjälpa Fia att lasta och följa med henne till Timrå för Maria Eriksson träning.
Var tillbaka i stan runt elva oh jag blev avsläppt hemma, hoppade i jobbkläderna och iväg för att köra blommor. Var klar strax efter tolv och åkte direkt upp på macken och har jobbat sedan dess.
Jag som stänger ikväll vilket betyder att jag är hemma igen strax efter halv elva.

Ibland skulle det vara bra om jobben/sakerna man skulla göra var liiite mer utspridda med tanke på att jag var så gott som hel ledig igår..
Tur att Fia kunde mocka och ta hand om Radon idag annars hade det inte riktigt gått.

Imorgon blir det ridning på förmiddagen, blommor runt halv tolv, dejt med Melinda och sedan blommor igen. Evt jobb här imorgon kväll också.

Jag och min rumskamrat kommer allt bättre överens, från att ha suttit i varsin del av lägenheten går det nu knappt att bli av med honom ;)
Det ända negativa är väl att han kommit på att hans "lektid" ska ligga 05.00 om nätterna, inte allt för populärt hos mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0