Är nu till ända, och det ända jag kan säga till mitt försvar är att det inte blev som jag tänkt mig..
I Söndags kväll stod jag ännu nästan utan jobbtimmar, behöver jag säga att det inte riktigt blev så?
 
Kaos, med sjukdom gjorde att jag har jobbat varenda dag sedan dess.

Tur att jag har Ingrid som kunde rycka in och rida en av dagarna.
Har alldeles nyss kommit hem från stallet, klädde på Radon dubbla täcken och mig dubbla tröjor innan vi genomförde ett nattpass i ridhuset. Brr vad kallt det är, termometern stod på -25.. Radon var riktigt rikigt rikigt fin :D Så det var super skojigt, var rätt omotiverad innan jag tog mig ut. Hade ju jobbat 14-21 innan. Men det jag hade att välja på var strax efter fem i morse, så det här kändes ändå lite lindrigare..

Nu är det sovdags, egentligen för längesen. Men man fastar så lätt framför dator.

Imorgon är jag så gott som ledig så jag ska passa på att göra sånt jag skjutit upp hela veckan. Ringa sjukhuset, gå på stan med hanna, träna, fika med Fia, köra blommor, tvätta osv.. Så jag har nog det jag gör ändå kan man väl säga.
Radon och jag ska ta oss en promenad i skogen imorgon innan vi tränar vidare tisdag och onsdag.
Har kommit ut proppar till Umeå och Färsta också, har dock inte riktigt bestämt mig vad det blir för klasser ännu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0