Känns som att det inte händer någonting värt att skriva om,
skulle jag mot all förmodan komma på någonting har jag allt som oftast glömt det innan jag hunnit till en dator.
För hur kul är det för er att läsa om att jag jobbar hela tiden?

Gårdagen spenderades iaf tillsammans med Ingrid, först utsläpp av hästar sen brummade vi iväg till Timrå för hennes första träning för Ludde. Hem åt lunch och sedan jobbade jag 14-21.
Jag och Sandra fick grymt mycket gjort och jag skrattade så att jag grät både en och två gånger (övertrött?)

Idag ska jag städa lite här hemma, rida och sedan jobba från 17 =)

Veckan som kommer ser oroväckande tom ut, men det gjorde ju denna också och jag har hittills inte haft en dag ledigt ;)

SE YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0