Vips så var klockan över halv elva, jag som bara skulle duscha och gå och lägga mig efter träningen som slutade klockan nio.. Men var tvungen att slå igång lite musik vilket resulterade i att jag blev kvar framför datorn, och de vet väl alla hur farlig den är? Vips så har timmarna försvunnit och klockan är mycket igen! *suck*

Har varit ledig idag, inte det bästa jag vet direkt, jag gillar helt enkelt att jobba!

började med ett pass på Prinsen i ridhuset, han var riktigt riktigt fin :D ûber roligt att rida även om det var jobbigt som bara den.

Åkte ner och körde blommor, vidare till Ica och köpte en semla som jag åt framför en av veckans videonyheter (kommer tyvärr inte ihåg vad den hette) ner och hämtade Annica för fika på Rutiga Duken (dagens andra semla) och en sväng på stan var tvungen att köpa nya jeans leggings då mina gick sönder igår och jag då insåg att jag bara har ett par andra jeans (som dessutom håller på att gå sönder) och två par mjukisbyxor. Det märks att jag senaste året i princip bott i mina ridbyxor (:

Hjälpte Annica med lite replikläsning och fick som utbyte middag (: Innan vi begav oss upp på Friskis för att hoppa runt på Petras pass. Hur kul som helst men väldigt jobbigt.

Ne nu är det sovdags (egentligen för längesen), Imorgon blir det promenad med Prinsen, blomkörning, lite jobb och en sväng till Ikea med mamma på kvällen (:


Är otroligt tävlingssugen nu, tur att det inte är långt kvar nu, licensen förnyad och första anmälan ska skickas in. Säsongsdebut i Umeå 13-14 mars :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0