Full rulle i går (som vanligt kan man väl nästan säga)

öppnade på macken och jobbade fram till tolv, brummade ner och körde ut lite blommor innan jag swischade vidare upp till stallet, där jag hade lyxen att ha en mer eller mindre iordning gjord häst (allt för att hinna rida innan ridhuset blev upptaget) TACK igen! Fick till och med några minuter över.
Radon kändes riktigt fin igår också och jobbade på riktigt bra.
Underbart kul att rida igen :D

Fikade tårta och överlämnade födelsedagspresenter åt Ingrid.

Vidare hem och slängde igång en tvättmaskin och bytte från ridbyxor, ner till Blomstertider igen och ännu flera blommor eftersom Fia gått och blivit förkyld :(
Hem och hängde tvätten innan jag hämtade upp Melinda för Fika/mat på Waynes. Som alltid hur kul som helst att träffa henne. Synd bara att man inte hinner ses oftare (gäller alla mina vänner för tillfället)

En riktigt bra dag med andra ord :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0