Ja idag har varit en sån här ledig dag, då jag inte gjort så väldigt mycket men ändå en hel del!

Började med en välförtjänt sovmorgon, ända till nio låg jag kvar i sängen! Brummade ner till jobbet, smakade på semlorna ;) Vidare till blomstertider för utkörning av blommor. var klar runt halv ett då jag ringde farmor för att höra om dom var hemma vilket dom var. Så jag svängde förbi där och fikade innan jag mötte Hanna på stan.

Hämtade bland annat ut mina nya stallskor :D Tack Farmor!!

Swischade upp och tog hand om Radon och tog in både honom och Upan innan jag åkte förbi hemma och hämtade träningskläder, åkte förbi jobbet igen och hämtade ut mina skor som hade kommit :D Så nu har jag både hela stallskor och vardagsskor :D
Tillbaka till farmor där jag blev bjuden på middag. Underbart gott!
For ner på badhuset tillsammans med Fia och körde ett as jobbigt spinningpass innan vi for till schell och köpte semlor. Kvällsfika hos Fia! Alldeles för längesen vi sågs :(

På väg hem ringde Therese också så nu ser jag fram emot ett väldigt spännande samarbete som ni garanterat kommer få höra mer om!

Ne dags att studsa in i duschen och sova! :D
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anette

Fina stallskor till en underbar tjej, det är hon värd.Kom på flera middagar.

2010-02-02 @ 11:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0