Ja just nu känns det som om det är lååångt till sommaren eller ens våren anländer. Ursch vad trött jag är på all snö och kyla nu, just för tillfället snöar det iaf inte fast termometern står på -23 grader + att det blåser. Jippie Yeay!

Den här veckan har jag gjort massor och ingenting, precis som det ska vara tror jag!

Hunnit med en sväng på Ikea med mamma, fikat hemma hos Lena vilket var väldigt trevligt, varit på lillasyrrans teaterföreställning och umgåtts med mina fina vänner.
Radon har jobbat på för fullt (och varit riktigt fin) och jag har hunnit med både spinning, friskis&svettis och ett antal promenader.

Dessutom har jag faktiskt hunnit med och jobba några timmar också (: Även om det inte blev riktigt så många som jag skulle ha önskat! Jag tycker ju som sagt det här med jobb är väldigt roligt :D

Nu ska jag bädda ner mig under en filt med mina mysiga tofflor, en stickad tröja, varm choklad och läsa klart boken jag håller på med! den andra delen i Hammarbyserien. Riktigt riktigt bra faktiskt!

på återseende :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0