Precis hemkommen från ännu en mer eller mindre hektisk dag!
Har lite dåligt samvete över att min häst blir lite bort priotriterad just nu men förhoppningsvis återgår allt till det "normala" redan till helgen.

Öppnar den här veckan så det är tidiga uppstigningar som gäller. Jobbar fram till cirkus två sen swischar jag vidare till stallet och har lektioner resten av kvällen.

Igår hade jag den otroliga lyxen att komma hem till lagad mat :D Då blir man så glad :D

Idag har jag efter jobbet varit och träffat Världens bästa Melinda :D Hon är hemma några dagar mellan sina resor så vi var tvungna att köra en uppdatering av allt dom hänt sen sist, de var en del kan man vl lugnt säga. Blir alltid så glad när jag träffat henne och insåg hur otroligt mycket jag har saknat henne!
Håller tummarna att vi hinner träffas minst en gång till innan hon åker vidare till Island!

Ne nu tror jag minsan det lite film innan det är dags att återta hositontalläge :D


Jag är så glad att jag har så underbart fina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0