till att skriva? nej inte egentligen, men det händer en hel massa som jag inte vet om jag vill ha publicerat på internet (:
Därför blir det väldigt svårt att skriva, svårt att välja vad man ska ta med och inte, därför blir det lätt ingenting skrivet istället.

Var mer eller mindre ledig i helgen, super skönt tog faktiskt en riktig sovmorgon igår och bara låg kvar i sängen och myste, i lördags var vi på Skeppet och åt middag jag och min familj! Super trevligt!

Idag tror jag har varit den längsta dagen någonsin.

Började 07.30 på jobb nr 1 som idag var ridskolan. Var därifrån runt halv ett, gjorde iordning lite lunch och tyckte där runt två att dagen började närma sig sitt slut men inte då.
15 började nästa pass på jobb nr 2 macken, där jag idag stänger. Slutar alltså om ungefär en timme, då kommer jag stupa i säng innan en liknande dag tar sin början i morgon.

Lyckats med målet har jag iaf, sa att jag skulle stoppa in så mycket jag bara kunde nu under tre veckor och med tre dagar ledigt och vissa dagar 11 timmars jobb kan man inte annat säga än att jag lyckats bra.Blir trevligt när lönen kommer, har dock mer eller mindre inget övrigt liv, man kan väl sammanfatta det med att det är verkligen inte lätt att vara kär! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0