Ett inlägg till och bara en dag efter det senaste ;) Vem vet blogglusten kanske ha återkommit ;)

Igår när jag närmade mig slutet på min arbetsdag fick jag ett sms av Fia där hon åter igen bjöd på middag :D
Hur bra som helst :) Dessutom hängde den en bukett rosor på min ytterdörr när jag kom cyklande hemåt.

Behöver jag säga att jag har det väldigt bra och jag är otroligt lycklig som har så underbara människor omkring mig!

Nu har jag precis avklarat etapp 1 för dagen, jobbat på ridskolan. Var rätt lugnt idag och jag hann med ett pass på Prinsen också. Han var riktigt fin :D

Så nyduschad och klar ska jag nu bege mig ner till jobb nr 2. Stänger där ikväll så hemkomst blir någon gång efter 22.30 Men imorgon är jag ledig :D Oj vad skönt det ska bli :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0