Ja den här veckan har varit minst sagt hysterisk!
Har jobbat precis hela dagarna.
Vi har haft ett jätte roligt blåbärsläger på förmiddagarna med tolv super sköna tjejer! Jag hade ridning med ena gruppen och teori med hela gänget innan Ingrid tog över för ridning med grupp 2.
Idag var det avslutning med barbacka ridning och tårta! :)

Därifrån har jag skyndat vidare och varannan dag jobbat 12-18 och varannan 15-22 på Ok. De dagar (tis, tors) jag slutade strax efter sex hann jag med att rida också.
Men Radon har tyvärr stått ganska långt ner på prioriteringslistan den här veckan,och han var trots det ganska fin igår =)

Väl hemma har jag i princip bara stupat i säng!

Helgen blir lite lugnare. Imorgon har jag lite sovmorgon innan jag har morgonen i stallet (alla hästarna är ju ute så det räcker om man är på plats strax efter nio) Sen ska prinsen motioneras innan jag jobbar 17-22.

Söndagen ser ungefär liknanade ut om man bortser från morgonjouren.
Dessutom kommer min prins nr 2 hem natten mot söndag! Som jag längtar!!

Ne dags att räkna lite tidningar kanske så man får gå hem någongång sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0