Öppnade igår på macken, gick rätt bra fram till strax innan lunch, då jag inte riktigt vet vad som hände? Kanske de senaste veckornas stress och jobb som kom över mig, var otroligt nära att bryta ihop men det gick ju det också!
Hade super tur att Magnus kom förbi jobbet så jag fick skjuts hela vägen ut till stallet (tack igen!)

Personalmöte och jobb där ute hela eftermiddan, och redan då mådde jag bättre. Tjejerna var jätte duktiga och jobbade på super bra!
Red ett pass med Herr Prins på ridbanan också, eller vi började i ridhuset men flyttade sedan ut. Han har ju vilat sen i söndags men var riktigt fin igår. Det var fruktansvärt roligt att rida! :) Sen var jag nästan tillbaka på banan igen! Tänk vad bra det är när man får göra saker som mer eller mindre bara ger en massa energi! :D

Vidare hem och åt lite middag innan jag skuttade iväg på Friskis och deras genrep inför danspasset som startar till veckan. Var fruktansvärt roligt och jag är så otroligt imponerad av min lillasyster (som är en av ledarna)
Så har ni lust att träna och möjlighet att gå på det så gör det!! :D Nu är jag laddad till tusen att ta upp träningen på allvar igen. Så det är bra att det startar redan nästa vecka.

Idag känns det nästan som om jag är ledig, sovmorgon till halv åtta, ätit frukost i lugn och ro fixat och donat lite här hemma och ska alldeles strax bege mig till stallet där jag först ska rida och sen jobba 5 timmar.
För er som inte vet kan jag ju berätta att jag fått 50% där ute fram till jul iaf :D Otroligt kul :D

Så fort jag slutar sen ska jag skynda mig iväg ut till farmor och farfars stuga där vi ska äta dom traditionella kräftorna! Sen väntar faktiskt en ledig helg! Med Sundsvallsbesök och massa ridning =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0