Att jag faktiskt har några läsare som fortsätter klicka sig in här på min blogg trots den minst sagt torftiga uppdateringen är helt otroligt! Bara därför känner jag mig tvungen att iallafall publicera några rader :)

Tävlade i helgen i Timrå, Dm 2010, efter en minst sagt dålig uppladdning med feber nästan hela veckan innan, var jag ända till fredag osäker på om jag skulle åka eller inte, att jag dessutom sålde bilen under veckan och på så sätt fick lite transport problem gjorde inte saken lättare. Men iväg kom vi och jag måste säga att jag är hyffsat nöjd med resultatet även om jag var sjukt besviken precis efteråt.
var nämligen 1 poäng från placering både lördag och söndag och med andra ord bara två poäng i från att faktiskt knipa bronset i Dmet. Men en 4e plats mot seniorerna får man väl sammanfatta som helt okej resultat...

Just nu hinner jag inte göra mer än att jobba, är schemalagd på 12 timmar varannan dag och 11 de andra dagarna och däremellan försöker jag hinner rida och sova! på lördag är jag faktiskt ledig och det ska bli grymt skönt!!

Fia, Benka och jag åka föresten fram och tillbaka till Vemdalen i måndagskväll och jag blev med bil igen :D Så nu är jag ägare till en jätte fin mörkblå fyrhjusdriven passat :)

Ne sovdags tror jag minnsan och dags att ladda för en ny lång dag på jobben imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0