med "riktiga" lektioner för min del. Känns så himla tråkigt. Har varit otroligt roliga fem veckor iallafall :D

Radon kändes bättre idag och jag kunde faktiskt till och med känna emellanåt!
Jobbade rätt mycket galopp, byten åt alla håll och kanter och massvis med övergångar och det lönade sig. Hittade riktigt trevlig känsla i vänstergaloppen! Yeay ;)
Hade en privatlektion innan personlamötet och sedan har det rullat på med lektioner hela eftermiddan och kvällen (:

Imorgon blir det jobb imassor. Sandra hörde av sig och frågade om vi kunde byta pass och jag är inte den som säger nej till fyra extra timmar en långfredag inte :) Pengar till mig :D :D
Annars ska Prinsen få gå ut en sväng i skogen och jag ska förhoppningsvis också hinna med en promenad.

Måste verkligen se till att hinna städa här hemma också, med hur kul är det att prioritera? Fast.. som sagt det är väldigt snart dags ;D

Glad påsk på er allihopa :D


Kommentarer
Postat av: Lizette

Hej Mia och Glad Påsk!!! Gick ju bra för dig på tävlingen, betydligt bättre än för mig. ): Jag har en förmåga att inte rida bra första tävlingen...., men nu kan det bara gå bättre!! :) Vad blir nästa tävling för dig? Ha de bra, kram.

2010-04-02 @ 19:03:55
URL: http://www.cgswhataman.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0