Ja just nu känns det som om alla mina blogginlägg bara berättar om hur mycket jag jobbar.. men just den här veckan hinner jag faktiskt inte med så mycket mer!

Men jag har hunnit med premiärpasset på utebanan. Hur underbart som helst även om det var lite väl blött.
Hunnit med ett besök på kliniken, ett antal promenader och dessutom en springtur.
Radon gick riktigt bra i förrgår. Idag var det däremot ingen hitt.... Kanske lite väl höga krav på mig själv, både eftersom han gick så bra i förrgår och för att det börjar närma sig tävling igen!

Imorgon startar jag med en privatlektion på morgonen. Ridning av Radon, teorilektioner åt Susanna och sen ska det packas och putsas så jag slipper göra allt för mycket på fredagkväll då jag jobbar 06.30-16.30 (:

Ne nu ska jag städa upp lite här i röran innan det börjar bli dags att stänga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0