Var jag som hade morgonen imorse, gick väl ganska snabbt och smärtfritt.
Chris ringde vid kvart i åtta och sa att jag skulle börja med Valle och Vinyl som Chrille skulle rida och att Fia när hon kom ut skulle longera Briman.


När ridningen var klar insåg vi att klockan var jätte mycket och vi inte hade hunnit någonstans alls i stallet *Suck* Dessutom kunde Brolins inte bestämma sig vilka som skulle ut och vart, eftersom det ena sekunden var sol och i nästa sekund verkligen ÖSregnade.
Så vid lunch hade vi bara precis hunnit mocka och fodra. Shit tänkte jag som skulle åka med kvart över sju tåget in till sthlm nu ikväll, de hinner vi aldrig. Men på någotvis hittade vi en extra växel och betade succesivt av listan med saker att göra. Jag red bland annat Molle och longerade Mumin. Hör och häpna men tio över fem var vi så gott som klara med allting och hade bara fodring och sopning kvar.. Måste vara rekord och så otroligt skönt!! :)


Så kvart i sex var vi inne idag och jag hann både duscha och äta middag innan det var dags att åka till Tåget =) Nu ligger jag i min mammas ûber mysiga lilla lägenhet i gamla stan. Stannade på vägen upp och köpte Ben&Jerry glass. Jätte gott! Nu ska jag lägga mig och läsa en stund innan det är dags att sova.
Imorgon ska jag sova tills jag vaknar (någonting säger mig att det kommer vara rätt så tidigt) och sen ska jag bara vara... Träffa Sara en sväng och sedan imorgon kväll bege mig hemåt igen.


Pratade Btw med Kicki när jag satt på tåget också, blir alltid lika glad när jag pratat med henne. Tack!!!


Har inga roliga nya bilder så ni får hålla tillgodo med denna ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Njut av stockholm /kram mamma

2009-09-04 @ 23:34:17
Postat av: Lizette Padellaro

Oj,oj ni verkar ha fullt upp! Hoppas allt går bra i allafall och att ni trivs!

Kram Lizette

2009-09-05 @ 17:26:29
Postat av: Ingrid

Kors i taket, jag läser bloggar! Kul att följa både din, Fias och Elins. Efterlyser Stockholmsbilder. Nyfiken? Nä, bara intresserad ;)

2009-09-05 @ 18:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0