Dagarna här nere ensam har gått överförväntan faktiskt.

Dag 1 var jag inne runt halv sju, visserligen hade jag jobbat som bara den hela dan och dessutom inte hunnit med att rida Radon men ändå.

Igår bestämde jag mig (tillsammans med Emelie) att jag skulle rida också, så då var jag inte inne förren strax efter åtta.

Har varit rätt tunga dagar ändå, har funderat mycket på om det är värt att jobba såhär, jag har ingenting emot att jobba hårt men när man hela tiden känner sig i baktakt och otillräcklig vet jag inte om det håller i längden.
Ett bevis på att jag slitit lite för ont fick jag imorse då jag efter att ha fodrat alla hästarna och börjat mocka kände mig svimfärdig och alldeles skakis, kollade febern och det var närmare 39 grader... Så jag har spenderat dagen i sängen :( Ligger jag alldeles stilla känner jag mig nästan okej, men så fort jag kliver upp mår jag betydligt sämre.

Som tur är har iaf febern gått ner lite sen imorse så det är skönt. Men jag är fortfarande helt utslagen!
Kan ju kanske varit därför det kännts extra tugnt nu också, om förkyldningen var på väg att bryta ut..

Nu ska jag se om jag kan slänga ihop någon form av middag. Är inte vidare värst hungrig men äta måste man om man ska bli frisk har jag hört. Sen blir det en kort sväng ner till stallet för att packa Radon och Upans säckar och ta in dom innan jag ska hämta Fia runt nio i Södertälje. Kanske borde piffa upp mig liiite grann innan dess om inte annat för att känna mig lite friskare, eller vad tror ni?!


Kommentarer
Postat av: karin

Älskar dig gumman:) Krya på dig kram kommer här

2009-09-19 @ 23:19:36
URL: http://karinsandin.wordpress.com
Postat av: Anna

Krya på dig! Kram

2009-09-20 @ 21:11:46
URL: http://myentirelife.blogg.se/
Postat av: Magda

Jag vet faktiskt precis vad du menar! Hoppas du kryar på dig!



//Magda! :)

2009-09-20 @ 21:24:20
URL: http://www.magge.nu
Postat av: Ou

Krya på dig, bästa Mia!

Kramelikram

2009-09-21 @ 16:18:17
URL: http://dressyrtant.blogg.se/
Postat av: Ou

What?! är ni tillbaka i Härnösand eftersom jag ser att ni anmält er till tävlingarna på Hippo?



Om så är så ser jag fram emot att träffa Mr. R

2009-09-24 @ 11:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0