Ja inte för alltid utan på semester i två dagar :) Är ledig fram till på torsdag morgon så jag passar på att åka hem en snabbis och hälsa på.

Den här veckan är det fullt upp i stall Brolin och jag och Fia har tillbringat timmarna nu efter lunch med att försöka få ihop packningen till fyra hästar som ska iväg och träna på olika ställen. Lite klurigt och snurrigt måste jag allt säga, men jag tror vi fick ganska bra koll på läget innan jag begav mig mot stockholm.
Förutom det har morgonsysslorna avklarats, jag har longerat Fia (hästen alltså ;p) och promenerat med ett antal. Emelie red två hästar tidigt imorse innan hon åkte in till sthlm för att jobba.

Radon var fin igår också, nu väntar jag nästan på katastrofen som brukar dyka upp med jämna mellanrum. Men en så länge lyser den med sin frånvaro =) Blev dessutom filmad av Chris igår och jag har jobbat för att få upp ett litet klipp här på bloggen, men det vill inte samarbeta så det verkar som om ni får klara er utan film ett bra tag till :(

Nu tror jag att jag ska leta reda på lite kaffe innan det är dags att stiga på tåget.
Beräknad ankomst tid till Härnösand 22.45 där jag har privat taxi hem :D
Åker som sagt tillbaka ner på onsdagkväll tillsammans med mamma så dagarna hemma ska jag passa på att göra ingenting :D

Kom precis på att idag är det precis tre veckor sen vi kom ner..=) Känns som om vi varit här nere betydligt längre. Till helgen ska dessutom både Emelie & Chrille åka och tävla =)

Kommentarer
Postat av: Oliven

Men jag är ju inte van att kliva upp då ;)

2009-09-14 @ 18:52:30
URL: http://oliiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0