Tack så mycket för alla gratulationer. Det är rätt roligt att fylla år, man inser då hur många man känner och hur många som faktiskt bryr sig om en, det värmer i hjärtat.

Började dagen med att hitta ett paket från Fia på köksbordet, en par super söta tofflisar, rosa med svarta rosetter på :D Hade morgonen i stallet och det gick ganska snabbt och smärtfritt när Fia kom ut insåg vi att en skulle behöva mocka och packa säckar och en skulle promenera och longera hästarna. Fia erbjöd sig att mocka så jag promenerade och promenerade och promenerade.. Tog närmare 2 och en halv timme innan alla hästarna hade gått sina promenader. Kan ju säga att det var riktigt tur att jag fick ett grattis Sms mitt i promeneradet som jag blev så otroligt jätte glad över! Tack!!

Vid lunch hoppade jag in i duschen och åkte in till mamma i sthlm, eller ja det blev först oplanerad lunch i södertälje. Väl framme i sthlm gick vi runt, tills vi hamnade utanför en massage studio(säger man så?) aja mamma hade bokat en helkroppsmassage åt mig i födelsedagspresent. Behöver jag säga att det var helt otroligt jätte skönt?
Sen gick vi vidare till Vetekatten och åt prinsessbakelse (som jag fick av min syster) och drack varm choklad. Promenerade runt lite på stan innan vi gick på Bio och såg sommaren med Göran, riktigt rolig var den. Kvällen avslutades med en super god middag på Michelangelo i Gamla Stan där jag åt en super god lax med kantarellsås innan tåget gick hemåt igen.


Tack Mamma för en underbar eftermiddag!!
Och tack alla ni andra för era gratulationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0