Vilket lyx att bara kunna ligga kvar i sängen när man vaknar ;) Det är man inte bortskämd med nu direkt.
Vaknade runt 8 men låg kvar i sängen och läste till närmare halv tio. Traskade sedan bort till mitt absoluta favoritfik i Stockholm Tullys för att äta frukost. Räkmacka och Ecspressoshake är inte helt fel måste jag säga. Satt där och läste i ett hörn fram till klockan närmade sig ett. Hur härligt som helst.


Min frukost

Sedan traskade jag vidare bort till Hästbiten och skulle kolla om dom hade någon nosgrimma som kunde passa mitt kandar. Tyvärr hade dom bara svarta så jag får leta vidare. Istället blev det en förtidig födelsedagspresent åt mig själv. Dom hade nämligen Rea på ridbyxor och jag hittade ett par ljusgröna som satt som en smäck.

Efter lite promenerande var det dags att träffa Sara, vi gick och åt lunch på Gildas. Väldigt spejsigt ställe där Sara verkade känna mer eller mindre alla ;) Men det var väldigt trevligt att få prata med henne en stund =)

Gildas, där vi fick fönsterplats

Sedan promenerade jag tillbaka till mammas lägenhet stanna till på Kicks och köpte ett nytt nagellack och på akademibokandeln för att inhandla en ny bok, hann ju läsa ut den andra tidigare i morse. Så nu blev det Min bästa väns dotter av Dorothy Koomson La mig i mammas säng och började läsa och den verkar riktigt bra. Vid halv sex kom mamma hem från Motala och vi traskade ner på stan för middag och Kaffe innan mitt tåg gick hemåt igen. den här gången var det inget strul med anslutningarna så det tog ganska precis en timme att ta sig hem. Skönt! Så nu har jag precis varit ut och hämtat in våra lermonster från hagen och det är dags att sova. Klockan ringer nämligen klockan 06.00 imorgon och då ska jag jobba en hel dag utan Fia, hur det nu ska gå.. Och nej jag är inte ensam men har en känsla av att samarbetet inte kommer funka lika bra...


Ber om ursäkt för den dåliga bildkvaliten men mobilkameran gör så gott den kan, Dessutom ville inte blogg.se lägga upp bilderna på ingången till mammas lägenhet så det får ni klara er utan ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Det kommer du få en dag också! :D



Åh vad mysigt med kafé-frukost, mmmmhmm :D

2009-09-06 @ 09:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0