Jag vet inte ens vilken dag vi är på längre ;p

Vad har hänt sen sist jag skrev? hm..

Dagarna rullar på och vi har minst sagt fullt upp hela tiden =) Ingen risk att vi är sysslolösa här inte.
Radon vilade igår och istället red jag på den lilla C-ponnyn Molle.. Igår var han PF för er som vet vad det betyder ;p

Idag fick först Radon gå han var riktigt fin :D Gjorde luftiga och rena serier, dom vi fick göra mot spegeln blev riktigt bra, både fyror och treor. Sen blev det skolor i trav, dom till höger funkade fin fint och de till vänster var som vanligt svårare, fick tänkte jätte mycket på det där med fram med höger axel och vänster höft. Förstår inte hur det kan vara så otroligt svårt. Eftersom vi idag red för Emelie kom hon med en till grej för att eventuellt göra det lite lättare att jag skulle tänka ner med vänster axel också, då blev det lite lättare att få till det.. Även om jag känner mig totalt stelopererad emellanåt.

Efter det var det Molles tur och idag var vi nästan kompisar ;D

Nu har vi precis kommit in efter att ha befriat våra monster från deras björnpäls. Tog sin lilla tid men nu är dom nyklippta och ska förhoppningsvis slippa svettas så mycket.

Sovdags tror jag visst =) Imorgon är det jag som har sovmorgon och började inte förren 8, vi ska få rida för Chris på förmiddagen och jag ska se om jag kan ninja Fias kamera och få Radon filmad lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0