Idag har jag och Chris bil varit ute på äventyr. For nämligen på uppdrag av Emelie till nån hästsportaffär/foder leverantör för att fylla på lagret. Eftersom jag inte hittar nå vidare värst bra i den här delen av världen så fick jag en vägbeskrivning, som självklart inte stämde ;) Men på något underligt vis lyckades jag och bilen hitta till den lilla byn ändå. Tog närmare en timme att köra dit och en timme att köra hem, det + att jag köpte glass och faktiskt var inne i affären en stund gjorde att jag ramlade in i stallet lagom till lunch igen. Super lyxigt verkligen ;D

Efter lunch fick vi äntligen iväg Chrille och Valle mot Tyskland och som Chirs själv sa: "Jag tror jag ska fira med ett glas champang att han faktiskt tog sig iväg"
Har ju varit en himla massa packande hit och dit, in och ut och annat fixande av alltmöjligt. Men nu är dom alltså påväg.

Ridning för Chris idag också. Jobbade på ungefär som i förrgår och Radon kändes stundvis riktigt bra. Och sen kom vi till den där förbönade vänsterpiruetten. Chris stannade mig två gånger för att förklara, hur svårt kan det vara att få det att gå in??
Tänker jag på att både jag och Radon ska vara som en ostkrok till vänster och INTE släpper efter en massa på höger tygeln funkade de ju fin fint att göra piruetten ur slutan idag också. Men som sagt, det är verkligen inte lätt att komma ihåg. Skulle behöva en benjamin syrsa som satt på min högra axel och skrek: SKJUT FRAM HÖGER AXELN!!
Själv diseplinen var tog den vägen?

Trodde verkligen inte att jag också Fia skulle lyckas vara klara till sex idag då det såg hemskt ut i stallet efter att vi dragit fram, men vips var allt klart och alla hästar promenerade och klockan bara kvart över fem. Imponerande!

Nu har vi städat och lagat mat och ska alldeles strax åka till Flen och handla och hämta en tjej som ska porvjobba här några dagar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

fan vad kul att du kommer tillbaka nästa vecka!:):):)

2009-10-01 @ 10:00:49
URL: http://hannagranados.blogg.se/
Postat av: Lizette

Hej, hej!! Kul att höra att de går bra för dig...och att du ska debutera Msv A!!! De här med piruetter är inte lätt...:)

Ha de bra! // Lizette

2009-10-01 @ 21:40:54
URL: http://www.cgswhataman.dinstudio.se
Postat av: britta

Skulle du kunna skicka din adress osv igen, på nått sätt har jag slarvat bort lappen. Och visst var det 2a4 och sedan det på huvudet a5 :) ?? MVH / Britta

2009-10-06 @ 20:57:14
URL: http://www.britta-foto.se
Postat av: Ou

vad har hänt med bloggen... uppdateringsdax?! (nu är du ju nästan värre än mig...)

2009-10-07 @ 17:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0